השארת תגובה

כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי איכותי על קצה המזלג – הכיצד?

מאז הגיח לאוויר העולם עדכון אלגוריתם פנדה, עולם בניית אתרים, קידום אתרים וכן כתיבת התוכן רועש וגועש, אם עד היום כתיבת תוכן שיווקי היה מבוסס על עקרונות ספציפיים ועקרוניים, אזי היום המצב לא כך כלל ועיקר. למעשה, עם הוספת עדכון פנדה למנוע החיפוש של גוגל, אנו עדים לראות אתרי אינטרנט רבים נופלים או עולים בדירוג האיכות שלהם בגוגל ולכן ישנם אתרים שלא יהיה קל לאתר אותם בעת החיפוש בגוגל ויהיו אתרים לא מוכרים אשר יקפצו כמה מדרגות בגוגל ויופיעו בין המקומות הראשונים בגוגל.  תופעה זו נוצרה היות וחברת גוגל הבחינה בשנים האחרונות במידע עצום של "ספאם" פרסומי ושל תוכן שיווקי לא איכותי, בלשון המעטה, המוחדר באופן עקבי וללא הרף למנוע החיפוש של גוגל ובכך מקשה על הגולש למצוא מידע איכותי, אמין ומהיר.

על כן אם אנחנו רוצים "להקפיץ" את אתר האינטרנט שלנו עד לדף הראשון בגוגל, עלינו קודם כל, להתחיל בקידום אורגני של האתר ONSITE על ידי כתיבת תוכן שיווקי ברמת קופירייטינג איכותי, הנוגע לליבו של הגולש הנחשב ללקוח פוטנצאלי שלנו, כל תוכן קופירייטינג הנכתב לאתר עצמו הנו ייחודי, נישתי ובלעדי ואין שני לו אסור בתכלית האיסור להעתיק מאמר אם בתוך אותו אתר אינטרנט או מחוצה לו, גוגל אוסר לחלוטין מאמרים מועתקים או משוכתבים מחדש המבוצעים על ידי"ספינינג". לאחר מכן, יש  לקדם את אתר האינטרנט באמצעות קידום OFFSITE , זאת אומרת, קידום מחוץ לאתר האינטרנט שלנו.  באמצעות מספר דרכים וביניהם: אינדוקס אתר האינטרנט על ידי הוספת אתר האינטרנט למספר רב ככל הניתן של אתרי אינדקסים, מנועי חיפוש, החלפת קישורים בין אתרי אינטרנט בעלי תחום עניין דומה, כתיבת מאמרים שיווקים איכותיים מבוססים SEO המותאמים לעדכון פנדה החדש והוספה של אותם מאמרים לאתרי מאמרים. כאמור, גם כאן חובה כי התוכן השיווקי יהיה מבוסס על איכות וייחודיות ולא מועתק או משוכפל. מלבד קידום אתרים אורגני ישנו גם קידום אתרים ממומן וקידום אתרים ברשתות חברתיות אך נחזור כעת לנושא המקורי של המאמר.

השינויים אשר חברת גוגל ביקשה לערוך באמצעות עדכון פנדה הביאו לכך כי חוקי כתיבת מאמרים ותכנים שיווקים המבוססים SEO  עברו שידרוג בהקשר של אופטימיזציית מנוע החיפוש של גוגל.  אי לכך, אם עד היום הכתיבה השיווקית הייתה מבוססת על כללים ברורים וביניהם שזירת מספר נתון של מילות מפתח כלשהן, היום שזירת מילות מפתח עדיין קיימת אך לא הכמות שלהן היא הקובעת אלא איכות הטקסט המשופע במספר מגוון של מילות מפתח שונות הרלוונטיות לנושא המאמר הוא המכריע. כמו כן, אין להרבות בהטמעת קישורים זהים בתוך מילות המפתח אלא אפשרי הטמעה מינימלית  של עד שלושה קישורים שונים ולא זהים של מאמר SEO או תוכן שיווקי רלוונטי לתוכן הטקסט הנכתב.  ישנם עוד כללים לכתיבת תוכן שיווקי מנצח, אך קטנה היריעה מלפרסם את כולם, במאמר זה.

כדי להבין יותר ולהפנים את הנאמר במאמר זה, קבלו טעימה נוספת באותו נושא ואף יותר מכך בקישור הבא, אשר ניתן באדיבות "ברק שירותי מחשוב"

צפייה נעימה ומועילה!

כתיבת תגובה