השארת תגובה

קופירייטינג

קופירייטינג מותאם SEO למעשה, משלב את הכתיבה היצירתית השיווקית יחד עם כללי האופטימיזציה SEO, הבאים לידי ביטוי בתכני האתר וכל זאת כדי שמנועי החיפוש באינטרנט לרבות מנוע החיפוש גוגל "יאהבו" תכנים אלה וידרגו את אתרכם באחד מן המקומות הראשונים בדף החיפוש בגוגל. רעיון זה מהווה פתרון אידיאלי למטרת קידום האתר שלכם בקידום אורגני ON SITE לכן כל בעל אתר המעוניין להקים אתר תדמיתי יעיל המזרים תנועה מתמדת לאתר חייב לשלב תכני קופירייטינג מותאמים SEO .

תוכן שיווקי קופירייטינג באתרי אינטרנט – מה משמעות הביטוי?

תוכן שיווקי קופירייטינג באתרי אינטרנט, משמעותו, תוכן שיווקי המתאר מוצר או שירות כלשהו באור חיובי ובסגנון קריאטיבי הגורם ללקוחות פוטנציאליים "להתאהב" במוצר או בשירות עוד בזמן עיון בתוכן השיווקי.

קופירייטינג, למעשה, הנו העברת מסר שיווקי באמצעות מילים יצירתיות המעוררות את החושים של הקורא ומפתה אותו להתעניין יותר על אותו שירות או מוצר. כמובן, בעת כתיבת קופירייטינג חשוב להקפיד על דקדוק ותחביר נכון של השפה העברית עם משחק מילות מפתח תואמות SEO. בנוסף, ניתן לשלב פתגמים או ביטויי סלנג במינון נכון. תוכן קופירייטינג לאתרי אינטרנט נחשב לרמת התוכן הגבוהה ביותר מבין כל סוגי התכנים השיווקיים המפורסמים ברשת האינטרנט, היות ותוכן קופרייטינג נחשב ליצירת אמנות נפלאה המעוררת לחיים כל מוצר או שירות המפורסם באמצעות מדיה מקוונת פרסומית זו.

מספר דוגמאות לסוגי כתיבת תוכן שיווקי באתרי אינטרנט

בואו נדגים סגנון כתיבת מאמר שיווקי סטנדרטי מותאם SEO, העוסק בתחום אולם אירועים עד 200 איש ומוצג OFF SITE מחוץ לאתר האינטרנט למטרת קידום האתר ייראה כך:

(כותרת:) בחירת אולם אירועים עד 200 איש לשמחות משפחתיות  (מילת מפתח: אולם אירועים)

(תוכן:) כיום אנשים רבים המתעדים לערוך אירועים פרטיים משפחתיים כגון: חתונות, ברית מילה, בר מצווה, בת מצווה, מעדיפים לערוך אירועים אלה במתחם אולם אירועים המכיל עד 200 איש. החלטה נבונה זו באה בעקבות טרנד חדש ההופך פופולארי יותר ויותר בשנים האחרונות בקרב בעלי השמחה בישראל המעריכים קיום אירוע משמח המכיל רק את האנשים החשובים והיקרים להם ביותר אשר יזכו לראות את אותם בעלי שמחה באירוע החשוב ביותר בחייהם. באירוע משמח משפחתי כלשהו כמו חתונה או בר מצווה רק המשפחה והחברים הקרובים מוזמנים להיות חלק בלתי נפרד מאירוע מרגש זה המתקיים רק פעם אחת בחיים.

(כותרת:) מאפייני אולם אירועים עד 200 איש עבור שמחות משפחתיות

מסתבר כי בחירת אירוע המתקיים במתחם של אולם אירועים המאכלס עד 200 איש הנה בחירה אידיאלית ומתבקשת ….וכו'

לעומת זאת, כתיבת תוכן שיווקי קופירייטינג באותו נושא המוצג ON SITE, מתבטא בד"כ בהתמקדות בגוף ראשון אודות המוצר או השירות תוך העברת המסר השיווקי באופן קריאטיבי הכולל סלוגנים וביטויי מפתח המעוררים את החושים ומשכנעים לגמוע ולנסות את אותו שירות או מוצר באמצעות חשיבה יצירתית רבה יותר לעומת סגנון הכתיבה הראשון שהוזכר בדף זה. להלן דוגמה קצרה של תוכן שיווקי קופירייטינג באותו נושא, כדלקמן:

(כותרת:) אורות הכרך – אירוע נוצץ המגשים חלומות קסומים

ברוכים הבאים למתחם אורות הכרך, אולם אירועים נוצץ המאופיין בקו נקי קלאסי מלכותי המשלב חדשנות טכנולוגית מתקדמת. באם הנכם מתעדים לערוך אירוע יוקרתי של פעם בחיים ומעוניינים להגשים חלומות באירוע המשמח שלכם המתרחש רק פעם בחייכם, הנכם מוזמנים לקיים את האירוע המשפחתי שלכם באורות הכרך, אולם אירועים אקסקלוסיבי המאכלס עד 200 אורחים בלבד כדי שהשמחה שלכם תהפוך גם לשמחה האמיתית של האורחים שלכם… וכו'

כמובן, חשוב כי לפני כל תחילת כתיבת קופירייטינג יש לקבל את מיטב פרטי המוצר או השירות כדי לקבל תמונה הוליסטית מלאה על מנת ליצור קופירייטינג מושלם המכיל בו את כל הפרטים הקטנים אשר עושים את השלם.

כתיבת תגובה